دانلود گزارش کارآموزی گزارش کارورزی

خرید پروژه گزارش کارآموزی کار ورزی رشته حسابداری کامپیوتر برق عمران معماری مدیریت علوم تربیتی حقوق مکانیک شیمی

دانلود گزارش کارآموزی گزارش کارورزی

خرید پروژه گزارش کارآموزی کار ورزی رشته حسابداری کامپیوتر برق عمران معماری مدیریت علوم تربیتی حقوق مکانیک شیمی

دانلود گزارش کارورزی ساختمان های بتنی

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد


دانلود گزارش کارورزی ساختمان های بتنی


علل استفاده از ساختمان‌های بتنی ساختمانی که کلیه اجزا اصلی آن از بتن و میله‌گرد می‌باشد ساختمان بتونی نام دارد و به دلایل زیر مورد توجه مهندسین قرار گرفته است ماده اصلی بتن که شن و ماسه است در همه جا پیدا می‌شود و روی این اصل امکان ساختن ساختمان بتنی را میسر می‌سازد در مقابل عوامل جوی از ساختمان‌های فلزی مقاوم‌تر بوده و عمر طولانی‌تری نسبت به ساختمان‌های دیگر دارند در مقابل آتش‌سوزی مقاوم‌تر می‌باشند به علت شکل‌پذیری بتن که می‌تواند به شکل قالب خود درآید ساختمان‌های بتونی منظور از ساختمان‌های بتنی ساختمانی است که کلیه اجزاء اصلی آن ستون تیرهای اصلی و پی از بتن و میله‌گرد ساخته شده باشد سقف این گونه ساختمان‌ها با انواع مختلف ساخته می‌شود از قبیل دال‌های بتونی پیش‌ساخته دال‌های بتون‌ ریخته شده در محل تیرچه‌ بلوک و غیره که درباره آن‌ها توضیح داده خواهد شد مزایای ساختمان‌های بتونی ساختمان‌های بتونی به علل زیر مورد توجه مهندسین و شهرسازان قرار گرفته و روز به روز رو به توسعه است ماده اصلی بتن که شن و ماسه می‌باشد تقریباً در تمام نقاط کره زمین به حد وفور یافت می‌شود روی این اصل امکان ساختن ساختمان‌های بتونی را میسر می‌سازد ساختمان‌های بتونی در مقابل عوامل جوی از ساختمان‌های فلزی مقاوم‌تر بوده و در نتیجه نسبت به ساختمان‌های فلزی دارای عمر طولانی‌تری می‌باشند در مقابل آتش‌سوزی ساختمان‌های بتونی نسبت به ساختمان‌های فلزی مقاوم‌تر می‌باشند به علت شکل‌پذیری بتن که می‌تواند به هر شکلی که قالب آن تهیه می‌شود ساخته شود ساختن ستون و پل به اشکال مختلف را میسر می‌سازد به همین علت مهندسین معمار به این نوع ساختمان‌ها توجه بیشتری می‌نمایند قسمت‌های مختلف ساختمان‌های بتنی پی ستون تیرهای اصلی سقف دیوار مطالبی کلی در مورد اجرای ساختمانی بتنی برای ریختن بتن مگر معمولاً احتیاج نیست از دستگاه تراکم میکسر استفاده شود بلکه توسط چند کارگر می‌شود بتن مگر ریخت یعنی بتنی که مقدار سیمان‌ آن در حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ کیلوگرم در مترمکعب است بعد از این که انجام شد و پس از خشک شدن بتن مگر بعد از چند روز یا همزمان قالب‌بندی با بلوک انجام شد ضخامت بتن مگر در حدود ۱۰سانتی‌متر یبود توجه این که در موقع بلوک چینی نباید بلوک‌ها روی هم قرار بگیرند یعنی بلوک‌های یک رج چیده شده‌اند در رج بعدی باید آن‌ها را طوری چید که یک بلوک روی دو بلوک زیری قرار گیرد پس از بلوک چینی قسمت‌هایی که نباید میله‌گرد گذاری شوند با خاک پر می‌شوند که با چند کارگر و فرغان انجام می‌گیرد پس از انجام عملیات فوق و میله‌گرد گذاری توسط آرماتوربند بتن‌ریزی توسط دستگاه تراک میکسر صورت می‌گیرد و پس از چند روز که بتن پی خشک شد میله‌گرد گذاری ستون انجام می‌شود و نوبت به قالب‌بندی آن است برای ثابت نگه داشتن قالب در جای خود و صاف کردن سطح زیر قالب از رامکا استفاده می‌شود برای قالب‌بندی از تخته استفاده شد که از چهار طرف ستون با میخ و سیم نجاری آن‌ها را به همدیگر متصل می‌کنند که تمام قالب را روی رامکا سوار می‌کنند و بعد در داخل قالب را بتن می‌ریزند سیمان موجود در بتون ریخته شده در مجاورت رطوبت باید سخت شده و دانه‌های سنگی موجود در مخلوط را به همدیگر چسبانیده و مقاومت بتون به حداکثر برساند بدین لحاظ می‌باید از خشک شدن سریع بتون جلوگیری نموده و آن را از تابش شدید آفتاب و وزش بادهای تند محفوظ نگاه داشت و سطح آن را به حداقل تا هفت روز مرطوب نمود این مدت برای بتون‌ با سیمان‌های زودگیر سه روز است برای این کار بهتر است که روی بتون‌ تازه ریخته شده را با گونی یا کاغذ پوشانیده و این پوشش را مرطوب نگاهداریم بهتر است بعد از ۳ الی ۴ ساعت بعد از بتون‌ریزی شروع به آب دادن روی آن بنمائیم زیرا در غیر این صورت سطح آن ترک خورده و موجب نفوذ هوا به داخل بتون شده و آرماتور بکار رفته در بتون در معرض خورندگی واقع گردیده و موجب ضعف قطعه خواهد شد بتون تازه ریخته شده نباید در معرض باران‌های تند قرار گیرد زیرا باران دوغاب سیمان و مصالح ریز دانه را شسته و سنگ‌های درشت را نمایان خواهد نمود در موقع بارندگی بهتر است بتون‌ریزی متوقف گردیده و بتن ریخته شده را از آسیب باران محفوظ نمود مثلاً روی آن را با نایلون پوشانیده و آب باران را به خارج از سطح بتون راهنمایی کرد انواع بتون بتون مگر که به آن بتون لاغر هم می‌گویند بتونی است که سیمان‌ آن نسبت به سایر بتون‌ها کم بوده و در حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ کیلوگرم سیمان‌ در مترمکعب شن و ماسه می‌باشد از این بتون برای زیرپی‌های اصلی استفاده می‌نمایند و به دو دلیل این بتون‌ زیرپی مورد استفاده قرار می‌گیرد اول آن که حدفاصلی بین بتون‌ اصلی و خاک باشد دوم آن که سطح پی را با این بتون رگلاژ می‌نمایند تا بتون‌ اصلی پی روی سطح صافی قرار گیرد بتون سبک بتونی است که از سیمان‌ و دانه‌های سبک مانند پوکه‌های معدنی و غیره که وزن مخصوص آن از دانه‌های سنگی کمتر می‌باشد تشکیل شده این بتون‌ باربر نبوده فقط برای پر کردن فضاهای خالی که باری به آن وارد نمی‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند شیب‌بندی‌های بام پر کردن اختلاف سطح بین تیرهای اصلی و فرعی در سقف‌ها بتون سبک را با خرده آجر یا پوکه مصنوعی یا پرلیت که نوعی سنگ آتش‌فشان است نیز می‌سازد وزن مخصوص بتون‌ سبک برحسب دانه مصرفی بین ۳۵۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم در مترمکعب است بتون‌ معمولی این نوع بتون‌ که پرمصرف‌ترین نوع بتون‌ می‌باشد و اغلب سازه‌های بتونی با این نوع بتون‌ ساخته می‌شود از مصالح سنگی معمولی استفاده می‌شود و وزن مخصوص آن در حدود ۲ تا ۵/۲ تن در مترمکعب می‌باشد بتون‌ سنگین وزن مخصوص این بتون‌ برحسب جنس دانه‌ها سنگی که در آن مصرف می‌شود تا ۵/۴ تن بر مترمکعب هم می‌رسد دانه‌های سنگی این بتون‌ می‌توان ا زسنگ‌های آهن و یا باریت باشد از بتون‌ سنگین برای ساختن پناهگاه‌ها ساختمان راکتورهای اتمی استفاده می‌نمایند بتون‌ هوازده هرقدر بتون‌ خوب متراکم شود باز هم مقداری فضای خالی که بوسیله حباب هوا اشغال شده است در آن موجود می‌باشد این فضاها اگر در مجاورت آب قرار بگیرند که حتماً هم در مجاورت قرار می‌گیرند از آب پر می‌شود با توجه به این که این فضاهای خالی ریز به همدیگر مربوط می‌باشد اگر در مقابل سرما قرار بگیرند آب درون آن‌ها یخ زده و در اثر ازدیاد حجم بتون را متلاشی می‌نماید برای جلوگیری از این موضوع بوسیله مواد اضافی مانند نمک‌های قلیایی و اسیدهای چربیو غیره در بتون ایجاد حباب‌های هوای مصنوعی می‌نمایند قطر این حباب‌ها در حدود ۳/۰ میلی‌متر بوده و به همدیگر راه نداشته و موجب بیرون کردن حباب هوای گرفته شده در بالا گردیده خود مانند دانه‌های ریز ماسه در بتون عمل می‌نماید و در نتیجه به مقدار قابل ملاحظه‌ای از یخ زدن بتون‌ جلوگیری می‌نماید اضافه کردن این مواد باعث می‌شود که مصرف آب بتون‌ قدری پایین‌تر بیاید بتون‌ هوازده بهتر در قالب خود جاگرفته و متراکم‌تر می‌شود ولی در حدود سه درصد از مقاومت بتون‌ کاسته می‌شود ویبره کردن بتون‌ معمولاً در تیرها و دال‌ها بتون‌ را با دستگاه ویبراتور متراکم‌تر می‌نمایند ویبراتور دستگاهی است که به شیلنگ بلندی ختم شده و این شیلنگ بوسیله موتور برقی و یا بنزینی مرتعش می‌شود که با قرار دادن این شیلنگ در داخل بتون‌ آن را مرتعش نموده و باعث هدایت آن به تمامی گوشه‌های قالب می‌شوند با توجه به این که ویبره کردن بتون‌ مخصوصاً در دال‌ها و تیرهای اصلی لازم می‌باشد ولی باید متوجه بود که ویبره کردن بتون بیش از اندازه باعث می‌شودکه دانه‌های ریزتر و دوغاب سیمان بالا آمده و دانه کردن بتون بیش از اندازه باعث می‌شود که دانه‌های ریزتر و دوغاب سیمان بالا آمده و دانه‌های درشت‌تر به ته قالب هدایت بشود که این خود باعث مجزا شدن اجزاء بتون گردیده و موجب ضعف قطعه ریخته شده خواهد شد بهتر است که در ضمن ویبره کردن بتون‌ بوسیله ضربه زدن به بدنه قالب و کوبیدن خود بتون‌ آن را به خوبی متراکم نموده و نقاط تجمع هوا و فضاهای خالی را بخوبی پر نماییم در موقع ویبره کردن بتون‌ شیلنگ ویبراتور باید حتی‌المقدور در وضع قائم نگاهداشته شود و در امتداد محورش جابجا گردیده و خیلی آرام در حال کار کردن از بتون‌ بیرون کشیده شود اگر بتون‌ را ویبره می‌نماییم باید زمانی که شیلنگ ویبراتور داخل بتون‌ قرار می‌گیرد به دفعات بوده و هر بار از یک دقیقه تجاوز نکند و بعد از یک دقیقه باید آن را در بتون‌ جابجا نماییم بتون‌ریزی در هوای سرد و گرم اگر در هوای گرم بتون‌ریزی می‌نماییم باید سعی کنیم که حداقل تا چند روز بعد از ریختن بتون‌ آن را مرطوب نگاهداریم زیرا در غیر این صورت آب بتون‌ به فوریت تبخیر شده و بتون‌ سخت نمی‌گردد به بتونی که در اثر نرسیدن آب سخت نشده است بتون سوخته می‌گویند و نشانه آن اینست که این بتون حتی با فشار دست خرد می‌شود در صورت مشاهده چنین وضعی قطعه ریخته شده باید جمع‌آوری شده و مجدداً ریخته شود برای مرطوب نگاهداشتن بتون‌ بهتر است با پاکت‌های سیمانی روی آن را پوشانیده و کاغذ را مرطوب نماییم و یا از گونی مرطوب استفاده کنیم در مناطق خیلی گرم بهتر است برای بتون‌ریزی از سیمان نوع ۴ که در موقع سخت شدن کمترین حرارت را تولید می‌نماید استفاده نمائیم بتون‌ریزی در هوای سرد بسیار مشکل بوده و کار دقیقی می‌باشد زیرا اگر آب بتون یخ بزند سیمان فاسد شده و دیگر بتون سخت نخواهد شد بهتر است در هوای سرد حتی‌المقدور از ریختن بتون‌ خودداری نماییم و در روزهای زمستان اگر ناچار به بتون‌ریزی باشیم باید در روزهایی که زیاد سرد نیست بتون‌ریزی را از ساعت ۹ یا ۱۰ صبح شروع کرده و حداکثر تا ۳ بعدازظهر کار را تعطیل نماییم و در روزهای یخ‌بندان باید کار بتون‌ریزی تعطیل شود در صورتی که ناچاراً باید در فصل سرما بتون‌ریزی نماییم باید قالب‌ها و آرماتورها از دانه‌های یخ پاک شود و کارگاه طوری مجهز باشد که بتون از خطر یخ‌زدگی محفوظ بماند باید توجه داشت که زمان سخت شدن بتون‌ در فصل سرما حتی تا ۱۰ برابر بیشتر از زمان سخت شدن بتون‌ در فصل گرما می‌باشد در هوای سرد می‌باید اولاً با وسائلی آب و دانه‌های سنگی را گرم نمود آب تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد باید گرم شود و از ۳۵۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم سیمان در مترمکعب شن و ماسه استفاده شود و بعد از بتون‌ریزی باید آن را با وسایلی مانند لوله‌های بخار و غیره گرم نگاهداشت و اگر استفاده از لوله بخار ممکن نباشد باید روی بتون‌ را با قشری به ضخامت ۷۸ سانتی‌متر از ماسه خشک پوشانید و به بتون موادی که گرفتن سیمان را تسریع می‌نماید اضافه نمود و یا از ضدیخ‌های دیگر استفاده کرد ولی باید توجه داشت هرگونه مواد خارجی که داخل مصالح اصلی بتون بشود موجب ضعف قطعه بتونی خواهد شد اگر در حین بتون‌ریزی و یا زمان سخت شدن بتون خطر نزول حرارت به پائین‌تر از صفر درجه سانتی‌گراد وجود داشته باشد بهتر است بتون‌ریزی متوقف گردد اگر بعد از بتون‌ریزی درجه هوا به زیر صفر درجه برود بهتر است مدتی که درجه هوا زیر صفر است به زمانی که بتون باید زیر قالب‌بندی بماند اضافه شود قالب‌بندی در کارگاه‌های ساختمان‌های بتونی سه کارگاه وجود دارد که هم زمان به کار خود ادامه می‌دهند این سه کارگاه عبارتند از کارگاه‌های بتون‌سازی آرماتوربندی و قالب‌بندی از آن‌جا که بتون‌ قبل از سخت شدن روان می‌باشد لذا برای شکل دادن به آن احتیاج به قالب داریم قالب‌هایی که برای بتون‌ ساخته می‌شود اغلب چوبی می‌باشد برای کارهای سری‌سازی از قالب‌های فلزی نیز استفاده می‌شود قالب‌ها و داربست‌های زیر آن علاوه بر شکل دادن به بتون‌ وزن آن را نیز تا زمان سخت شدن تحمل می‌نمایند بدین لحاظ اگر در اجرای آن دقت کافی نشود ممکن است در موقع بتون‌ریزی واژگونه شده موجب خسارت شود در ساختمان‌های بزرگ برای قالب‌بندی نیز باید محاسبه انجام گرفته و نقشه اجرایی تهیه گردد ولی در ساختمان‌های کوچک به علت کمی حجم بتون احتیاج به محاسبه و تهیه نقشه برای قالب‌بندی و داربست آن ندارد شکل قطعات بتونی با اندازه آن‌ها که باید ریخته شود باید بوسیله قالب تهیه شود تخته و چوبی که برای قالب‌بندی مصرف می‌شود باید کاملاً خشک بوده و در برابر رطوبت تغییر شکل ندهد زیرا تغییر شکل قالب موجب تغییر شکل بتون‌ گشته و در شکل تیرها و ستون‌ها و همچنین ممان‌های وارده بر آن‌ها مؤثر می‌باشد در ایران معمولاً از تخته‌ای که به نام چوب روسی معروف می‌باشد برای قالب‌بندی استفاده می‌نمایند


فهرست مطالب


مقدمه


علل استفاده از ساختمان‌های بتنی


ساختمان‌های بتونی


مزایای ساختمان‌های بتونی


قسمت‌های مختلف ساختمان‌های بتنی


مطالبی کلی در مورد اجرای ساختمانی بتنی


فولاد


بازدید زمین و پیاده‌کردن نقشه


پی‌کنی


پی‌های نقطه‌ای


پی‌های نواری


پی‌های عمومی


شمع‌کوبی


پی‌سازی


آرماتوربندی


خم کردن آرماتور


وصله کردن آرماتور


ستون


تیر


پله


سقف


آشنایی با سقف‌های تیرچه‌ و بلوک و قسمت‌های تشکیل دهنده آن‌ها


انواع تیرچه‌های پیش‌ساخته


تیرچه‌ با قالب سفالی


بلوک‌ها


انبار کردن بلوک‌ها


روش کلی ساخت سقف‌های تیرچه و بلوک و کار گذاشتن تیرچه‌ها


مراحل اجرای سقف‌های تیرچه‌ بلوک


کار گذاشتن تیرچه‌ها


تأمین تکیه‌گاه‌های موقت


کار گذاشتن میله‌گردهای شناژ رابط بین دو تیرچه‌ برای ایجاد سوراخ‌های تأسیساتی


کار گذاشتن میله‌گردهای شناژ جهت دیوارهای باربر


نصب بلوک‌ها


کار گذاشتن میله‌گردهای سقف کاذب


کار گذاشتن میله‌گردهای کلاف


کارگذاشتن میله‌گردهای حرارتی و توزیع‌کننده بار


کار گذاشتن میله‌گردهای ممان منفی جهت اتصالات گیردار


قالب‌بندی‌های موردلزوم و بتن‌ریزی نهایی


پرداخت بتن بعد از بتن‌ریزی و روش‌های انجام آن


لکه‌های سطح بتن


انواع سیمان پرتلند


نگهداری بتون


انواع بتون


ویبره کردن بتون‌


بتون‌ریزی در هوای سرد و گرم


قالب‌بندی


داربست


انواع قالب


قالب‌بندی سقف


باز کردن قالب


قالب‌های فلزی


فولاد


پی‌سازی


چگونه شبکه میله‌گرد ستون را به ریشه وصل کنیم


حمل و نقل و انبار کردن تیرچه


دانلود گزارش کار آموزی ساختمانهای بتنی


دانلود گزارش کارآموزی ساختمان های بتنی پروژه کارآموزی معماری عمران گزارش کارورزی ساختمان های بتنی دانلود گزارش کار اموزی در ساختمانهای بتونی خرید کار ورزی ساختمان های بتنی کار اموزی ساختمان بتونی

دانلود گزارش کارآموزی سیستم ثبت نمرات

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد


دارالفنون نخستین مدرسه ای است که به سبک جدید در ایران تأسیس گردید این مدرسه در زمان ناصر الدین شاه و با پشتکار و پیگیری امیر کبیر با هدف رفع نیاز علوم و فنون جدید دایر شد برای ایجاد آن قسمتی از ارگ سلطنتی انتخاب شد و ساختمان سازی در آن شروع شد این مدرسه در ربیعالاول باشرکت نفر از فرزندانشاه امرا اعیانو رجال برای تحصیل آغاز بهکار کرد معلمین آنبیشتر از اطریش بودند؛ که بعدهابا اعتراض انگلستان ازدیگر کشورها نیز معلمینی استخدام شدند رشته های آن در ابتدا پیاده نظام توپخانه مهندسی سواره نظامی طب و جراحی معدن شناسی ودوا سازی بود بعدها رشته های دیگر نیز به آن افزوده شد و مدرسه عالی طب و قسمت های نظامی ازآن جدا گردید با تغییر نظام آموزشی این مدرسه به دبیرستان دارالفنون تبدیل گردید

فهرست مطالب

فصل اول

بخش اول سیستم اطلاع رسانی وثبت نمرات مدرسه

سیستم اطلاع رسانی تلیا

بخش نرم افزاری ونرم افزاری

بخش نرم افزاری

بخش سخت افزاری

امکانات سیستم تلیا

محصولات سیستم

بخش دوم

سیستم ثبت و مدیریت سرامد نرم افزار

بخش های مختلف این سیستم

هسته مرکزی و بخش های تشکیل شده در ان

قابلیت های هسته مرکزی نرم افزار سرامد

دهها امکانات مدیریت امور اموزشیمدرسه سرامد

بخش سوم

سیستم اتوماسیون

قابلیت های نرم افزار اتوماسیون

نحوه برگزاری یک ازمون توسط سیستم اتوماسیون

مراحل برگزاری هر ازمون

مرحله اول

تعریف شرکت کنندگان ازمون

مرحله دوم

چاپ پاسخنامه

مرحله سوم

وارد کردن اطلاعات مربوط به سوالات ازمون

بخش های تشکیل دهنده

وارد کردن کلید سوالات

مرزبندی سوالات

مرحله چهارم

روش اول

ثبت اطلاعات پاسخنامه ها درنرم افزار

خواندن اطلاعات به صورت خودکار توسط اسکنر

مرحله پنجم

محاسبات

مرحله ششم

گزارش کارنامه

گزارش لیست دبیر

گزارش لیست کلی نمرات

روش دوم

وارد کردن اطلاعات پاسخنامه ها به صورت دستی

نرم افزارمحتوای الکترونیکی

فصل دوم

بخش اول

مبانی اشنایی باword

تعریف وازه پرداز

قابلیت های عمومی وازه پردازها

معرفی وازه پردازword

قابلیت های خاص وازه پردازword

بخش دوم

نحوه اجرای برنامه

برنامه word در اولین قدم

اجزای محیط word

نوارها وابزارها

بخش سوم

اشنایی با مفاهیم اولیه تایپ

بخش چهارم

عملیات اولیه تایپ

تایپ متن

تنظیمات صفحه جهت چاپ

تنظیمات قلم

تنظیمات پاراگراف

بخش پنجم

نحوه جابجایی مکان نما در وازه پرداز word

جابجایی کاراکتری

جابجایی سطری

بخش ششم

نحوه انتخاب متن درword

بخش هفتم

اصلاح متن

کپی وتکرار copy,paste

حذف موقت cut

حذف delete

جستجو find

جایگزینیreplace

بخش هشتم

ایجاد فایل جدیدnew

ذخیره سازی فایل

بازیابی فایل هاopen

پیش نمایش چاپ

چاپ print

راهنمایی help

خروجexit

بخش نهم

اشنایی با فرامین دیگر

بزرگنمایی zoom

درج ستونی

سرصفحه و پا صفحه header,footer

شماره صفحه page number

پاورقی footnote

اندیس بالاوپایین

شماره گذاری

نشانه گذاری

درج تاریخ وساعت

افزودن متن به صورت اتوماتیک

کادربندی

غلط یابی واصلاح

بخش دهم

استفاده از امکانات ترسیمی

رسم خط

رسم اشکال ساده واماده

تغییر اندازه اشکال

رنگ امیزی اشکال

درج متون وکوتاه به صورت ساده

درج متون کوتاه با حالت های ویزه

سه بعدی یا سایه دار کردن اشکال

بخش یازدهم

درج اجزای غیرمتنی درفایل

تصاویر اماده

فایل های تصویری

فایل های گوناگون لا فرمت های مختلف

فصل دوم EXCEL

بخش اول

نوار ابزار استاندارد

تولید یک فایل جدیدNEW

بازکردن یک فایل جدید OPEN

ذخیره کردن یک فایل موجود SAVE

چاپ کردن فایل PRINT

نمای PRINT PREVIEW

انتقال بخشی از کاربرگCUT

فرمان UNDO,REDO

فرمان ZOOM

فرمانHELP

بخش دوم توانایی قالب بندی کاراکترها وپاراگراف ها

قالب بندی کاراکترها

انتخاب قلم ازطریق FONT

کلیدهای underline italic,bold

کلید ترازبندی

کلید mergeand crnter

کلید currency style

کلید percent style

کلید comma style

کلید increase decimal

کلید decrease decimal

کلید increase index,decrease index

کلیدborbers

کلیدdraw border

کلید erase border

کلیدline style

کلید line color

کلید fill color

کلید font color

سفارشی کردن نرم افزار

اساس صفحه گسترده

مرتب کردن کاربرگ

گروه بندی کاربرگ

مرور یک کاربرگ

ذخیره داده های ورودی در excel

راه های ذخیره کردن فایل

تفاوت میان دو راه ذخیره سازی

نشان دادن عملیات با شکل

کنترل نمای کاربرگ

ثابت نگاه داشتن قسمتی از کاربرگ

تقسیم بندی صفحه نمایش

پنهان سازی ردیف هاو ستون ها

ساخت سری های داده ها


دانلود گزارش کارآموزی سیستم ثبت نمرات دانلود گزارش کارورزی رشته کامپیوتر گزارش کارورزی سیستم ثبت نمرات پروژه کار ورزی در مدرسه گزارش کار آموزی سیستم ثبت نمرات خرید کارورزی رایانه

دانلود گزارش کارآموزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد


دانلود گزارش کارورزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو


این گزارش کار در رابطه با سیستم تعلیق خودرو می‌باشد که در آن در رابطه با سیستم تعلیق هدف از به‌کارگیری سیستم تعلیق و اجزای آن و انواع فنرها و سیستم‌های تعلیق جلو و عقب شرح می‌دهد و در ادامه در رابطه با سیستم فرمان و اجزای آن و همچنین تعمیر و نگهداری سیستمهای تعلیق و فرمان می‌پردازد و در پایان به عیب‌یابی سیستمهای تعلیق و فرمان می‌پردازد


فهرست مطالب


چکیده


فصل اول شرحی مختصر در مورد تاریخچه نمایندگی مجاز سایپا


فصل دوم بخش‌های مرتبط با رشته علمی کارآموز


فصل سوم سیستم تعلیق خودرو


هدف از به کارگیری سیستم تعلیق


اجزای سیستم تعلیق


انواع فنرهای خودرو


کمک فنر


هدف از بکارگیری کمک‌فنر


سیستم‌های تعلیق عقب


سیستم‌های تعلیق جلو


سیستم کنترل سواری الکترونیکی


سیستم فرمان


هدف از به‌کارگیری سیستم فرمان


اجزای سیستم فرمان


اجزای سیستم فرمان هیدرولیکی


میزان فرمان، تعمیر و نگهداری سیستمهای تعلیق و فرمان


عیب‌یابی سیستم‌های تعلیق و فرمان


مشکلات سیستم‌های تعلیق و فرمان


سفتی فرمان


خلاصی اضافی فرمان


گیجی فرمان


کشیدن فرمان


در هنگام ترمز گرفتن فرمان به یک طرف کشیده می‌شود


زدن چرخ


پرش


در رفتن فرمان


برگشت‌پذیری ضعیف


قیژقیژ‌کردن لاستیکها در هنگام پیچیدن


لاستیک سایی


کوبیدن سیستم تعلیق


نوسان اضافی در هنگام پیچیدن


شکستگی فنر


مناسب نبودن ارتفاع سیستم تعلیق


صدا و لرزش


کوبیدن


نشت روغن


بازدید اجزای سیستم تعلیق و فرمان


بازدید میله‌بندی فرمان


وارسی جعبه فرمان


جعبه فرمان ساچمه‌ای


جعبه فرمان‌اره‌ای


وارسی بلبرینگهای چرخ


وارسی بلبرینگهای قابل تنظیم چرخ


وارسی بلبرینگهای غیر قابل تنظیم چرخ


بازدید سیبکها


سیبکهای دارای سایش‌نما


سیبکهای بی‌سایش نما


وارسی کمک‌ها و کمک فنرها


تعمیر و نگهداری سیستم تعلیق و فرمان


تنظیم بلبرینگ چرخ


تعمیر جعبه فرمان


تعمیر کمک فنر


باز کردن اجزای کمک فنر


بازدید کمک فنر


جمع کردن کمک فنر


نصب کمک فنر


میزان کردن چرخ میزان فرمان


مبانی میزان کردن چرخ


بازدید پیش از میزان کردن چرخ


میزان کردن چهار چرخ


وارسی زوایای تنظیم چرخهای جلو


اندازه‌گیری کمبر


اندازه‌گیری کستر


اندازه‌گیری شیب محور فرمان


اندازه‌گیری شعاع گردش


اندازه‌گیری تباعد تقارب


تنظیم کستر و کمبر سیستم تعلیق کوتاه و بلند


تنظیم بالایی


تنظیم پیچ بادامکی


تنظیم میل طبق


تنظیم میل کمک


تنظیم کستر و کمبر سیستم تعلیق با کمک فنر


تنظیم تباعد تقارب


سنتر کردن فلکه فرمان


میزان کردن چرخ عقب


تنظیم کمبر چرخ عقب


تنظیم تباعد تقارب چرخ عقب


مشکلات پس از میزان کردن چرخ


منابع


فهرست اشکال


انواع فنرهای خودرو


سیبک


ساختمان یک جعبه فرمان اره ای هیدرولیکی


اجزای پیاده شده بلبرینگ چرخ جلو


دانلود گزارش کار آموزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو


دانلود گزارش کارآموزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو خرید گزارش کارورزی سیستم خودرو دانلود گزارش کار آموزی مکانیک پروژه کارورزی رشته مهندسی مکانیک گزارش کار ورزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو گزارش کارآموزی ECU و فرمان و سیستم تعلیق خودرو پژو در نمایندگی ایران خودرو

دانلود گزارش کارآموزی سالن رنگ و تجهیزات مکانیکی و اینورتور

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد


تقریبا هیچ کس در این مورد شکی ندارد که اختراع چرخ سبب اختراع بسیاری از وسایل دیگر شد این وسیله ساده با نیروی عظیم خود به بشر این امکان را داد تا به آرزوهای دیرینه خود مبنی بر دستیابی به درجه ای فراتر از جابجایی و تحرک ساده برسد با این حال زمان دقیق این اکتشاف در تاریخ در دسترس نیست ولی این احتمال وجود دارد که طرح و ایده این اختراع از غلتک هایی که برای تکان دادن اجسام سنگین و غیر قابل حرکت استفاده می شده است گرفته شده باشد و درست از همین جاست که داستان اتومبیل و خودرو آغاز می شود کار حمل و نقل چه کالا و چه مسافر از زمانی که کالسکه ها و ارابه ها مهندسی پیشرفته را به کار گرفتند رو به آسانی گروید و پیگیریهای بدون وقفه و پیشرفت های تکنولوژی سبب شد تا افرادی همچون کارل بنز Karl Benz گوتلیب دایملر Gottlieb Daimler و ویلهلم می باخ Wilhelm Maybach طرح ریزی اختراعی را که خبر رسان آغاز عصر خودرو بود انجام دهند عصری که تماما چهره ای پر جنب و جوش و فعال داشت و هنگامی که قدرت حرکت و ابزارآلات ماشینی نیز باهم آمیخته شدند کم کم تبدیل به تفریحی خوب و لذت بخش شد امروزه ابتکار و ذهن خلاق آن پیشگامان و مخترعان سنتی دیرینه را برای ما باقی گذاشته است سنتی که خودرو سازان متعهد به حفظ و نگهداری آن هستند تضمین این نکته که آنها می توانند جابجایی و حرکت ما را با ساختن ماشین هایی که همیشه قسمتی از انقلاب چرخ هستند تامین کنند در ابتدا به بررسی تاریخچه خودرو در ایران می پردازیم اولین اتومبیل ایران در سال ۱۹۰۰ میلادی توسط مظفرالدین شاه به کشور وارد شد که برخلاف خودروهای امروزی سوخت آن نفت بود در ابتدا به علت نبود راه های مناسب و سوخت که از روسیه وارد می شد استقبال چندانی از این وسیله نشد ولی با گذشت زمان ورود خودرو به کشور سرعت بیشتری یافت به طوری که در سال ۱۳۰۵ تعداد اتومبیل های ایران به ۶۰۸ دستگاه رسیده بودکه در بین آنها ۳۶ دستگاه مربوط به سفارتخانه ها بودند اولین تصادف معروف ایران نیز در همین سال به وقوع پیوست و موضوع آن از این قرار بود که هنگامی که درویش خان نوازنده معروف تار سوار بر یک درشکه کرایه ای بود در اثر تصادف با یک اتومبیل جان سپرد این حادثه مقدمه ای برای ایجاد قانون مجازات رانندگان متخلف شد پس از این واقعه اتومبیل وزیر پست و تلگراف وقت که به شمال رفته بود با یک گاری تصادف کرد و از حرکت باز ماند پس از این دو حادثه کمیسیونی در تهران برای بررسی راه های جلوگیری از تصادفات اتومبیل تشکیل شد این کمیسیون دستور به کارگیری مامورین راهنمایی و رانندگی را در تهران و شمیران صادر کرد و نیز دستور داده شد که تنها پس از معاینه اتومبیل به صاحبان آنها تصدیق داده شود بازار و رضایت مشتری واقعیت های موجود محیط اقتصادی توقع مردم و رسالت ملی وضعیت رقبای جهانی و پیش بینی آینده آنها در روند حرکتی موجود پویایی و انعطاف پذیری برنامه در نظر گرفته شود دستیابی به دانش فنی و امکانات طراحی و ساخت خودروهای جدید گسترش و تعمیق ساخت داخل خودکفایی ملی قطعات خودرو ورود به بازارهای جهانی و دستیابی به تراز ارزی را می توان از جمله اهم اهداف این برنامه استراتژیک نام برد تحقق این اهداف در گرو برنامه ریزی و اجرای صدها طرح و پروژه کوچک و بزرگ به منظور اصلح خطوط تولید بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات افزایش ظرفیت تولید و تنوع بخشیدن به محصولات بوده است که اغلب این طرح ها طی سالهای اخیر به بهره برداری رسیده اندازجمله مهمترین این پروژه هاعبارتند از اصلاح و بازسازی تجهیزات سالن پرس موجود و احداث سالن تولید وایجاد خطوط پرس جدید اصلاح نوسازی و توسعه ظرفیت خط رنگ نوسازی و ایجاد خطوط مونتاژ انواع بدنه سواری اصلاح نوسازی و توسعه ظرفیت تولید خطوط مونتاژ نهائی سواری افزایش ظرفیت خطوط ریخته گری و ماشینکاری چدن احداث سالن و ایجاد خطوط ریخته گری و ماشینکاری قطعات آلومینیومی موتور پژو ۴۰۵ و ایجاد خطوط مونتاژ قطعات منفصله ایجاد مراکز تحقیق توسعه و طراحی خودرو و مجموعه های آن از جمله موتور اصلاح و تکمیل امکانات پشتیبانی شامل تجهیز سخت افزارهای کامپیوتری و ایجاد شبکه جامع مکانیزه اطلاعات ایران خودرو با تکیه بر تجارب گرانقدر سال های اخیر با بهره گیری از نتایج و دستاوردهای برنامه جامع ۷ ساله خود دست اندرکار تدوین برنامه جامع ۱۰ ساله است که جهانی شدن را هدف گرفته است این برنامه بر ۴ مقوله رشد راهبری صنعت کشور بازار سازی و بازاریابی و مشارکت بین المللی مبتنی می باشد دورنمای مطلوب ایران خودرو در این برنامه استراتژیک آن است که به بزرگترین و موفق ترین شرکت ایران با قابلیت های رقابتی کلاس جهانی تبدیل شود با توجه به تجارب و نتایج حاصله از اولین برنامه جامع ۷ ساله شرکت ۸۰-۱۳۷۴ شرکت ایران خودرو این بار به شیوه ای نو و با جلب مشارکت لایه های بیشتری از مدیران و کارشناسان خود در حال تدوین اهداف و برنامه جامع خود برای دهه آینده است در این برنامه استراتژیک که راهنمای همه تصمیمات و اقدامات گروه ایران خودرو خواهد بود شاخص ها و عوامل زیر به عنوان سرلوحه همه تلاش ها و مرکز ثقل همه فعالیت ها انتخاب شده اند کیفیت در مدیریت و اشاعه فرهنگ رقابتی کیفیت در محصول و خدمات بهبود مستمر در فرآیندها با تاکید بر فرآیند خودروساز شدن کسب حداکثر کیفیت با حداقل هزینه ایران خودرو انتظار دارد در چارچوب این برنامه که از ابتدای سال ۱۳۸۱ انسجام بخش فعالیتها و راهنمای سیاست گذاری ها و تصمیم گیری ها خواهد بود بتواند در سالهای میانی دهه آینده به قابلیت های لازم برای تبدیل شدن به یک شرکت تراز جهانی دست یابد و از این طریق برسرافرازی ها افتخارات و اعتبارات جمهوری اسلامی ایران در عرصه های صنعت و اقتصاد بیافزاید خودکفائی یکی از اهداف اصلی در برنامه جامع ۷ ساله شرکت ایران خودرو تعمیق ساخت داخل قطعات خودروهای تولیدی است که با تشکیل شرکت ساپکو و فعالیتهای چند ساله آن این مهم تحقق یافته است تبلور اقدامات انجام شده در ساخت داخل نمودن قطعات پیکان ۱۶۰۰ پژو ۴۰۵ پژو آر-دی خودروی پارس و سمند خودروی ملی به شرح زیر می باشد خودکفایی پیکان ۱۶۰۰ ساخت داخل نمودن قطعات پیکان در سال ۱۳۷۰ با ایجاد واحد خودکفایی ایران خودرو آغاز گردید به منظور ایجاد امکان تولید بیشتر و با هدف ساخت داخل نمودن قطعات خودروهای مختلف واحد خودکفایی مذکور در سال ۱۳۷۲ به شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو ساپکو منتقل گردید با تاسیس این شرکت برنامه ریزی های انجام شده در مورد ساخت داخل نمودن قطعات پیکان به ثمر نشسته است به طوری که اکنون حدود ۵/۹۸% از قطعات آن در داخل کشور ساخته می شود خودکفایی پژو ۴۰۵ ساخت داخل نمودن قطعات پژو ۴۰۵ از سال ۱۳۷۳ در دستور کار شرکت ساپکو قرار گرفته و در حال حاضر با احتساب اقلام حذف شده از پک PACK و اقلامی که خودکفایی آن در تعهد ایران خودرو می باشد بالغ بر ۸۷% از قطعات خودرو پژو خودکفا گردیده است خودکفایی پژوآردی از آنجا که خودرو آر-دی تلفیقی از اتومبیل های پژو ۴۰۵ و پیکان ۱۶۰۰ می باشد لذا برای بخش زیادی از اقلام مشترک شرکت ساپکو اقدام به تهیه مدارک فنی و عقد قرارداد نموده است در حال حاضر تعداد ۱۷۹ قطعه از قطعات مخصوص خودرو RD توسط شبکه قطعه سازان داخلی به تولید انبوه رسیده و برای تعداد ۲۱۴ قطعه نیز قرارداد منعقد گردیده است خودکفایی خودروی پارس خودروی پارس در شرکت ایران خودرو طراحی و خودکفایی قطعات آن از سال ۱۳۷۸ آغاز گردیده است و از مجموع ۱۸۱۹ قطعه آن ۱۴۶۰ قطعه در برنامه خودکفایی ساپکو قرار دارد خودکفایی سمند خودروی ملی ساخت داخل کردن قطعات سمند خودروی ملی توسط شرکت ساپکو مورد بررسی قرار گرفته است و تا پایان سال ۱۳۷۹ ۱۶۲۲ قطعه از قطعات این خودرو به خودکفایی رسیده است معاونت تحقیقات ومهندسی این معاونت با هدف همکاری با مهندسی تولید و مرکز تحقیقات در خصوص تولید آزمایشی محصولات جدید و بهبود وضعیت محصولات موجود در سال ۱۳۷۸ تشکیل شد واحدهای طراحی فرآیند مهندسی خودرو طراحی فرآیند مهندسی نیرومحرکه طراحی فرآیند مهندسی قالب و پرس و برنامه ریزی و کنترل مهندسی تحت نظر این معاونت مشغول به فعالیت هستند شرح وظایف این معاونت عبارت است از طراحی فرآیند شامل تهیه فرآیند های خطوط تولید و زمان سنجی آنها طراحی تهیه و به روز آوری لی اوت سالنهای تولیدی و کل شرکت تعیین و تأیید مشخصات فنی جیگها ماشین آلات و تجهیزات مربوطه تعیین و تأیید مشخصات قالبها و نصب خطوط پرس تهیه نقشه ها و مدارک مورد نیاز واحدهای مربوطه بالانس و ظرفیت سنجی خطوط تولیدی و ارتقاء اتوماسیون تدوین برنامه ریزی و کنترل پروژه فعالیتهای مرکز مهندسی طراحی سیستمهای ارگونومی میان انسان محیط زیست و ماشین آلات طراحی بهبود و نظارت بر اجرای سیستمها و روشهای حمل و نقل مواد و محصولات طراحی ساخت و برنامه ریزی سیستمهای کنترل تولید هوشمند Room CCR Control Central و Assembly Line Control ALC نیرو محرکه این معاونت متشکل از چهار کارخانه موتورسازی ۱و۲ گیربکس سازی و اکسل سازی است و در زمینه ساخت موتور بنزینی سواری پیکان و پژو و گیربکس پیکان و اکسل پیکان و پژو فعالیت دارد کارخانه موتورسازی بزرگترین سازنده موتورهای بنزینی در ایران است در خطوط تولید این کارخانه موتور پیکان و انواع موتورهای پژوXU5 و XU9 و موتور انژکتوری XU7 مخصوص خودرو پارس و سمند تولید می گردد هم اکنون موتور پیکان در دو مدل کاربراتوری و انژکتوری تولید می شود و ضمنا” بزودی تولید موتور پژو ۲۰۶ نیز شروع خواهد شد همچنین قطعات سیلندر سرسیلندر اگزوز مینفلد هوا فلایویل کپه یاتاقان دنده استارت رینگ و چرخ دنده تایمنیگ موتور پیکان در خطوط مختلف آن ماشینکاری می شود ظرفیت تولید موتور پیکان در یک شیفت کاری ۲۰۰ دستگاه و موتور انواع پژو ۱۲۰ دستگاه در یک شیفت کاری است این کارخانه در سال ۱۳۷۶ موفق به دریافت گواهی ایزو ۹۰۰۲ از شرکت BSI انگلستان گردیدهمچنین در سال ۱۳۷۹ گواهینامه استاندارد آلودگی ECE1504 برای خودروی پارس و در سال جاری برای خودروی RD اخذ گردیده است کارخانه گیربکس سازی در این کارخانه عملیات ماشینکاری پوسته گیربکس پوسته کلاچ و گلدانی عقب انجام می شود و سپس در خط مونتاژ گیربکس کامل مونتاژ و تست می گردددر این کارخانه تعداد ۶۵۰ دستگاه گیربکس تولید می شود

فهرست مطالب

مقدمه

ایران خودرو

سال شمار تولید انواع سواری

خودکفائی

خودکفایی پیکان ۱۶۰۰

خودکفایی پژو ۴۰۵

خودکفایی پژوآر-دی

خودکفایی خودروی پارس

خودکفایی سمند خودروی ملی

معاونت تحقیقات ومهندسی

نیرو محرکه

کارخانه گیربکس سازی

کارخانه اکسل سازی

کارخانه موتورسازی شماره۲

ایزو

آموزش

مرکز آموزش ایران خودرو

زیست

تاریخچه سیستم مدیریت زیست محیطی

مرکز تحقیقات زیست محیطی

میزان مصرف سوخت و انتشار گاز دی اکسید کربن از خودرو

مواد بکار گرفته شده در ساخت خودرو

سالنها وقسمتهایی از ایران خودرو

سالن پرس شماره ۳ ایران خودرو

سالن رنگ شماره ۲ ایران خودرو

کارگاه ریخته گری چدن

مدیریت

معاونت اجرائی

آمار تولیدات سالهای اخیر

گواهینامه های بین المللی اخذ شده

مدیریت بدنه سازی

مدیریت برش و پرس

مدیریت قالب و پرس

مدیریت رنگ

مدیریت مونتاژ

گواهینامه های بین المللی اخذ شده

گواهینامه های کیفی

گواهینامه های زیست محیطی

سالن رنگ ۲

سطح ۰ ۰ متر

سطح ۸/۶

سطوح ۱۰ و ۱۳ متر

سطح ۱۱ ۵ متر

سطح ۱۷ ۵ متر

سطح ۲۵ متر

پروسه کامل یک بدنه از بدنه آهن تا پولیشکاری رنگ رویه

شرح کامل پروسه

شرح تجهیزات

کانوایر هوایی

چگونگی حرکت

مزایای کانوایر هوایی

معایب کانوایرهای هوایی

کا نوایرهای زمینی

کانوایرهای زمینی طولی

PRB

کانوایرهای زمینی عرضی

طولی

حرکت عرضی

حرکت دورانی

CTC

آموزش درایو های الکترونیکی الکتروموتورهای AC آسنکرون

عناوین

معرفی ساختار اینورتر سری ۳۰۰ میکرو مسترزیمنس

معرفی ساختار اینورتر سری ۴۰۰ میکرو مسترزیمنس

کنترل اینورتر درشبکه پروفیباس

معرفی وتشریح عملکرد سافت استارتر نمونه Typical به کاررفته در سایت رنگ ۲

مقدمه

رابطه میان تعداد قطب ها و فرکانس چرخش میدان استا تور و روتور

ماشین القائی سه فازآسنکرون

ایجاد گشتاور در موتور القائی

لغزش

فرکانس الکتریکی رتور

مدار معادل ماشین القائی

توان و گشتاور

مشخصه گشتاور سرعت

منحنی و معادله گشتاور

فرمول از روی مدار معادل تونن ماشین سه فاز بدست می آید

کنترل سرعت موتور های القائی

روش کنترل سرعت با تغییر قطب

کنترل سرعت با تغییر دادن فرکانس خط

مد های کنترلی

نتیجه گیری



گزارش کارآموزی سالن رنگ ۲ و تجهیزات مکانیکی گزارش کارورزی رشته مکانیک پروژه کارورزی سالن رنگ و تجهیزات مکانیکی گزارش کار آموزی تجهیزات مکانیکی و مطالبی در رابطه با اینورتور گزارش کار ورزی در ایران خودرو

دانلود گزارش کارآموزی در بخش فرآبری داده های سازمان تامین اجتماعی

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد


دانلود گزارش کاراموزی بخش فرآبری داده های سازمان تامین اجتماعی


نظم اجتماعی از موضوعات مهم جامعه شناسی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است حال آنکه تا حداقلی از نظم وجود نداشته باشد نمیتوان از ماهیتی به نام جامعه سخن راند و اصولا هر گونه برداشتی از جامعه مسبوق به این پیش فرض است که حداقلی از نظم وجود دارد با وجود این بسیاری از جامعه شناسان بویژه آنهایی که سودای تغییر در سر داشته اند از کنار این مسئله به راحتی گذشته اند در صورتی که نه هر تغییر ذاتا مطلوب و پذیرفتنی است و نه هر نظمی ماهیتا نا مطلوب و قابل نقد بلکه می توان به لحاظ نظری نظم های متفاوتی را انتزاع کرد از سوی دیگر هر گونه تغییری طلب نظم مطلوب است بنابراین پرداختن به موضوع نظم اجتماعی چرایی و چگونگی محقق شدن آن عوامل تقویت کننده و تغییر دهنده نظم و از اهمیت بسیاری برخوردار است عوامل بسیاری در چگونگی نظم اجتماعی موثرند نظام اجتماعی متشکل از خورده نظامهای بسیاری است و هر یک از این خرده نظامها نقش تنظیمی یا اختلالی در نظم اجتماعی دارند یکی از این خرده نظامها نظام تامین اجتماعی است که من تصمیم گرفتم به دلیل نقش مهم آن در تنظیم زندگی افراد جامعه به آن وارد شده و آثار آن را در نظم اجتماعی در حد بسیار مختصر نشان دهم من در مدت کارآموزی در این سازمان جدا از آشنا شدن با ساختار سازمانهای دولتی و روابط کاری مرسوم بین کارمندان آنها تجربیات جدیدی در رابطه با سیستمهای شبکه و بانکهای اطلاعاتی بدست آوردم و همچنین فرصتی پیش آمد تا آموخته های قبلی خود را که بصورت تئوری خوانده بودم به طور عملی اجرا و به نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آگاهی پیدا کنم در زمینه سخت افزاری هم تجربیات جالبی بدست آوردم که در متن به آنها اشاره می کنم پایان سخن این که تحقیق تنها به بخش کوچکی از تلاش و زحمات افراد سخت کوش و متعهد این سازمان در تحقق اهداف کلی نظام اجتماعی اشاره شده که امیدوارم کمی ها و کاستی های این نوشته را به حساب گستردگی و وسعت کارها و وظایف این سازمان بگذارید

دانلود گزارش کارآموزی بخش فرابری داده های سازمان تامین اجتماعی

گزارش کارآموزی تامین اجتماعی بخش فرآبری داده ها


فهرست مطالب


چکیده


پیشگفتار


فصل اول معرفی سازمان تامین اجتماعی


نقش خرده نظام تامین اجتماعی در جامعه


تامین اجتماعی و فرایند شکل گیری آن


عوامل موثر بر ظهور نظام تامین اجتماعی


آثار مثبت تامین اجتماعی در جامعه


فصل دوم واحدهای اداره تامین اجتماعی شعبه نه


واحد نام نویسی و حسابهای انفرادی


واحد درآمد


واحد اجرائیات


واحد بازرسی


باجه دریافت


امور مالی


امور اداری


مستمری ها


امور بیمه شده گان


فصل سوم سایر فعالیتهای سازمان تامین اجتماعی


بیمه بافندگان قالی و قالیچه و گلیم و زیلو


بازنشستگی پیش از موعد در کارهای سخت و زیان آور


فصل چهارم بانک اطلاعاتی اداره تامین اجتماعی شعبه نه


توضیح در رابطه با بانک اطلاعاتی شعبه


دلایل استفاده از فاکس پرو


شرح محیط کاری فاکس پرو


فرمانهای آموخته شده در طول دوره


فصل پنجم شبکه داخلی شعبه


شرح شبکه داخلی شعبه


فرمانهای آموخته شده در طول دوره


فصل ششم فعالیتهای سخت افزاری


شرح فعالیتهای سخت افزاری


نحوه نصب کارت شبکه


فصل هفتم ضمائم و پیوستها و جداول


نگاهی گذرا بر عملکرد شعبه دو تهران


آمار بیمه شده گان


نمودار وضعیت پرونده های مطالباتی


واحد مستمری ها


واحد نام نویسی و حسابهای انفرادی


گزارش اجرایی عملیات مرحله سوم طرح سامان سوابق بیمه شده گان


در صد بیمه شده گان شناسایی شده و ناشناس


آمار شاخص های مهم عملیاتی شعبه دو تهران


آمار بیمه شده گان


آمار مستمری بگیران


آمار پرونده های مطالباتی


آمار واحد نام نویسی


آمار واحد اجرائیات


آمار واحد بازرسی


واحد امور بیمه شده گان


واحد امور اداری


واحد ساماندهی


مقایسه بدهی های وصول شده و نشده واحد اجرائیات


آمار تعداد بازرسی های انجام شده


چارت سازمانی


منابع


دانلود گزارش کارآموزی سازمان تامین اجتماعی بخش فرآبری داده ها


دانلود گزارش کارآموزی بخش فرابری داده های سازمان تامین اجتماعی خرید گزارش کار اموزی اداره تامین اجتماعی پروژه گزارش کارورزی سازمان تامین اجتماعی