این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد
دانلود گزارش کارورزی ساختمان های بتنی
علل استفاده از ساختمانهای بتنی ساختمانی که کلیه اجزا اصلی آن از بتن و میلهگرد میباشد ساختمان بتونی نام دارد و به دلایل زیر مورد توجه مهندسین قرار گرفته است ماده اصلی بتن که شن و ماسه است در همه جا پیدا میشود و روی این اصل امکان ساختن ساختمان بتنی را میسر میسازد در مقابل عوامل جوی از ساختمانهای فلزی مقاومتر بوده و عمر طولانیتری نسبت به ساختمانهای دیگر دارند در مقابل آتشسوزی مقاومتر میباشند به علت شکلپذیری بتن که میتواند به شکل قالب خود درآید ساختمانهای بتونی منظور از ساختمانهای بتنی ساختمانی است که کلیه اجزاء اصلی آن ستون تیرهای اصلی و پی از بتن و میلهگرد ساخته شده باشد سقف این گونه ساختمانها با انواع مختلف ساخته میشود از قبیل دالهای بتونی پیشساخته دالهای بتون ریخته شده در محل تیرچه بلوک و غیره که درباره آنها توضیح داده خواهد شد مزایای ساختمانهای بتونی ساختمانهای بتونی به علل زیر مورد توجه مهندسین و شهرسازان قرار گرفته و روز به روز رو به توسعه است ماده اصلی بتن که شن و ماسه میباشد تقریباً در تمام نقاط کره زمین به حد وفور یافت میشود روی این اصل امکان ساختن ساختمانهای بتونی را میسر میسازد ساختمانهای بتونی در مقابل عوامل جوی از ساختمانهای فلزی مقاومتر بوده و در نتیجه نسبت به ساختمانهای فلزی دارای عمر طولانیتری میباشند در مقابل آتشسوزی ساختمانهای بتونی نسبت به ساختمانهای فلزی مقاومتر میباشند به علت شکلپذیری بتن که میتواند به هر شکلی که قالب آن تهیه میشود ساخته شود ساختن ستون و پل به اشکال مختلف را میسر میسازد به همین علت مهندسین معمار به این نوع ساختمانها توجه بیشتری مینمایند قسمتهای مختلف ساختمانهای بتنی پی ستون تیرهای اصلی سقف دیوار مطالبی کلی در مورد اجرای ساختمانی بتنی برای ریختن بتن مگر معمولاً احتیاج نیست از دستگاه تراکم میکسر استفاده شود بلکه توسط چند کارگر میشود بتن مگر ریخت یعنی بتنی که مقدار سیمان آن در حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ کیلوگرم در مترمکعب است بعد از این که انجام شد و پس از خشک شدن بتن مگر بعد از چند روز یا همزمان قالببندی با بلوک انجام شد ضخامت بتن مگر در حدود ۱۰سانتیمتر یبود توجه این که در موقع بلوک چینی نباید بلوکها روی هم قرار بگیرند یعنی بلوکهای یک رج چیده شدهاند در رج بعدی باید آنها را طوری چید که یک بلوک روی دو بلوک زیری قرار گیرد پس از بلوک چینی قسمتهایی که نباید میلهگرد گذاری شوند با خاک پر میشوند که با چند کارگر و فرغان انجام میگیرد پس از انجام عملیات فوق و میلهگرد گذاری توسط آرماتوربند بتنریزی توسط دستگاه تراک میکسر صورت میگیرد و پس از چند روز که بتن پی خشک شد میلهگرد گذاری ستون انجام میشود و نوبت به قالببندی آن است برای ثابت نگه داشتن قالب در جای خود و صاف کردن سطح زیر قالب از رامکا استفاده میشود برای قالببندی از تخته استفاده شد که از چهار طرف ستون با میخ و سیم نجاری آنها را به همدیگر متصل میکنند که تمام قالب را روی رامکا سوار میکنند و بعد در داخل قالب را بتن میریزند سیمان موجود در بتون ریخته شده در مجاورت رطوبت باید سخت شده و دانههای سنگی موجود در مخلوط را به همدیگر چسبانیده و مقاومت بتون به حداکثر برساند بدین لحاظ میباید از خشک شدن سریع بتون جلوگیری نموده و آن را از تابش شدید آفتاب و وزش بادهای تند محفوظ نگاه داشت و سطح آن را به حداقل تا هفت روز مرطوب نمود این مدت برای بتون با سیمانهای زودگیر سه روز است برای این کار بهتر است که روی بتون تازه ریخته شده را با گونی یا کاغذ پوشانیده و این پوشش را مرطوب نگاهداریم بهتر است بعد از ۳ الی ۴ ساعت بعد از بتونریزی شروع به آب دادن روی آن بنمائیم زیرا در غیر این صورت سطح آن ترک خورده و موجب نفوذ هوا به داخل بتون شده و آرماتور بکار رفته در بتون در معرض خورندگی واقع گردیده و موجب ضعف قطعه خواهد شد بتون تازه ریخته شده نباید در معرض بارانهای تند قرار گیرد زیرا باران دوغاب سیمان و مصالح ریز دانه را شسته و سنگهای درشت را نمایان خواهد نمود در موقع بارندگی بهتر است بتونریزی متوقف گردیده و بتن ریخته شده را از آسیب باران محفوظ نمود مثلاً روی آن را با نایلون پوشانیده و آب باران را به خارج از سطح بتون راهنمایی کرد انواع بتون بتون مگر که به آن بتون لاغر هم میگویند بتونی است که سیمان آن نسبت به سایر بتونها کم بوده و در حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ کیلوگرم سیمان در مترمکعب شن و ماسه میباشد از این بتون برای زیرپیهای اصلی استفاده مینمایند و به دو دلیل این بتون زیرپی مورد استفاده قرار میگیرد اول آن که حدفاصلی بین بتون اصلی و خاک باشد دوم آن که سطح پی را با این بتون رگلاژ مینمایند تا بتون اصلی پی روی سطح صافی قرار گیرد بتون سبک بتونی است که از سیمان و دانههای سبک مانند پوکههای معدنی و غیره که وزن مخصوص آن از دانههای سنگی کمتر میباشد تشکیل شده این بتون باربر نبوده فقط برای پر کردن فضاهای خالی که باری به آن وارد نمیشود مورد استفاده قرار میگیرد مانند شیببندیهای بام پر کردن اختلاف سطح بین تیرهای اصلی و فرعی در سقفها بتون سبک را با خرده آجر یا پوکه مصنوعی یا پرلیت که نوعی سنگ آتشفشان است نیز میسازد وزن مخصوص بتون سبک برحسب دانه مصرفی بین ۳۵۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم در مترمکعب است بتون معمولی این نوع بتون که پرمصرفترین نوع بتون میباشد و اغلب سازههای بتونی با این نوع بتون ساخته میشود از مصالح سنگی معمولی استفاده میشود و وزن مخصوص آن در حدود ۲ تا ۵/۲ تن در مترمکعب میباشد بتون سنگین وزن مخصوص این بتون برحسب جنس دانهها سنگی که در آن مصرف میشود تا ۵/۴ تن بر مترمکعب هم میرسد دانههای سنگی این بتون میتوان ا زسنگهای آهن و یا باریت باشد از بتون سنگین برای ساختن پناهگاهها ساختمان راکتورهای اتمی استفاده مینمایند بتون هوازده هرقدر بتون خوب متراکم شود باز هم مقداری فضای خالی که بوسیله حباب هوا اشغال شده است در آن موجود میباشد این فضاها اگر در مجاورت آب قرار بگیرند که حتماً هم در مجاورت قرار میگیرند از آب پر میشود با توجه به این که این فضاهای خالی ریز به همدیگر مربوط میباشد اگر در مقابل سرما قرار بگیرند آب درون آنها یخ زده و در اثر ازدیاد حجم بتون را متلاشی مینماید برای جلوگیری از این موضوع بوسیله مواد اضافی مانند نمکهای قلیایی و اسیدهای چربیو غیره در بتون ایجاد حبابهای هوای مصنوعی مینمایند قطر این حبابها در حدود ۳/۰ میلیمتر بوده و به همدیگر راه نداشته و موجب بیرون کردن حباب هوای گرفته شده در بالا گردیده خود مانند دانههای ریز ماسه در بتون عمل مینماید و در نتیجه به مقدار قابل ملاحظهای از یخ زدن بتون جلوگیری مینماید اضافه کردن این مواد باعث میشود که مصرف آب بتون قدری پایینتر بیاید بتون هوازده بهتر در قالب خود جاگرفته و متراکمتر میشود ولی در حدود سه درصد از مقاومت بتون کاسته میشود ویبره کردن بتون معمولاً در تیرها و دالها بتون را با دستگاه ویبراتور متراکمتر مینمایند ویبراتور دستگاهی است که به شیلنگ بلندی ختم شده و این شیلنگ بوسیله موتور برقی و یا بنزینی مرتعش میشود که با قرار دادن این شیلنگ در داخل بتون آن را مرتعش نموده و باعث هدایت آن به تمامی گوشههای قالب میشوند با توجه به این که ویبره کردن بتون مخصوصاً در دالها و تیرهای اصلی لازم میباشد ولی باید متوجه بود که ویبره کردن بتون بیش از اندازه باعث میشودکه دانههای ریزتر و دوغاب سیمان بالا آمده و دانه کردن بتون بیش از اندازه باعث میشود که دانههای ریزتر و دوغاب سیمان بالا آمده و دانههای درشتتر به ته قالب هدایت بشود که این خود باعث مجزا شدن اجزاء بتون گردیده و موجب ضعف قطعه ریخته شده خواهد شد بهتر است که در ضمن ویبره کردن بتون بوسیله ضربه زدن به بدنه قالب و کوبیدن خود بتون آن را به خوبی متراکم نموده و نقاط تجمع هوا و فضاهای خالی را بخوبی پر نماییم در موقع ویبره کردن بتون شیلنگ ویبراتور باید حتیالمقدور در وضع قائم نگاهداشته شود و در امتداد محورش جابجا گردیده و خیلی آرام در حال کار کردن از بتون بیرون کشیده شود اگر بتون را ویبره مینماییم باید زمانی که شیلنگ ویبراتور داخل بتون قرار میگیرد به دفعات بوده و هر بار از یک دقیقه تجاوز نکند و بعد از یک دقیقه باید آن را در بتون جابجا نماییم بتونریزی در هوای سرد و گرم اگر در هوای گرم بتونریزی مینماییم باید سعی کنیم که حداقل تا چند روز بعد از ریختن بتون آن را مرطوب نگاهداریم زیرا در غیر این صورت آب بتون به فوریت تبخیر شده و بتون سخت نمیگردد به بتونی که در اثر نرسیدن آب سخت نشده است بتون سوخته میگویند و نشانه آن اینست که این بتون حتی با فشار دست خرد میشود در صورت مشاهده چنین وضعی قطعه ریخته شده باید جمعآوری شده و مجدداً ریخته شود برای مرطوب نگاهداشتن بتون بهتر است با پاکتهای سیمانی روی آن را پوشانیده و کاغذ را مرطوب نماییم و یا از گونی مرطوب استفاده کنیم در مناطق خیلی گرم بهتر است برای بتونریزی از سیمان نوع ۴ که در موقع سخت شدن کمترین حرارت را تولید مینماید استفاده نمائیم بتونریزی در هوای سرد بسیار مشکل بوده و کار دقیقی میباشد زیرا اگر آب بتون یخ بزند سیمان فاسد شده و دیگر بتون سخت نخواهد شد بهتر است در هوای سرد حتیالمقدور از ریختن بتون خودداری نماییم و در روزهای زمستان اگر ناچار به بتونریزی باشیم باید در روزهایی که زیاد سرد نیست بتونریزی را از ساعت ۹ یا ۱۰ صبح شروع کرده و حداکثر تا ۳ بعدازظهر کار را تعطیل نماییم و در روزهای یخبندان باید کار بتونریزی تعطیل شود در صورتی که ناچاراً باید در فصل سرما بتونریزی نماییم باید قالبها و آرماتورها از دانههای یخ پاک شود و کارگاه طوری مجهز باشد که بتون از خطر یخزدگی محفوظ بماند باید توجه داشت که زمان سخت شدن بتون در فصل سرما حتی تا ۱۰ برابر بیشتر از زمان سخت شدن بتون در فصل گرما میباشد در هوای سرد میباید اولاً با وسائلی آب و دانههای سنگی را گرم نمود آب تا ۶۰ درجه سانتیگراد باید گرم شود و از ۳۵۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم سیمان در مترمکعب شن و ماسه استفاده شود و بعد از بتونریزی باید آن را با وسایلی مانند لولههای بخار و غیره گرم نگاهداشت و اگر استفاده از لوله بخار ممکن نباشد باید روی بتون را با قشری به ضخامت ۷۸ سانتیمتر از ماسه خشک پوشانید و به بتون موادی که گرفتن سیمان را تسریع مینماید اضافه نمود و یا از ضدیخهای دیگر استفاده کرد ولی باید توجه داشت هرگونه مواد خارجی که داخل مصالح اصلی بتون بشود موجب ضعف قطعه بتونی خواهد شد اگر در حین بتونریزی و یا زمان سخت شدن بتون خطر نزول حرارت به پائینتر از صفر درجه سانتیگراد وجود داشته باشد بهتر است بتونریزی متوقف گردد اگر بعد از بتونریزی درجه هوا به زیر صفر درجه برود بهتر است مدتی که درجه هوا زیر صفر است به زمانی که بتون باید زیر قالببندی بماند اضافه شود قالببندی در کارگاههای ساختمانهای بتونی سه کارگاه وجود دارد که هم زمان به کار خود ادامه میدهند این سه کارگاه عبارتند از کارگاههای بتونسازی آرماتوربندی و قالببندی از آنجا که بتون قبل از سخت شدن روان میباشد لذا برای شکل دادن به آن احتیاج به قالب داریم قالبهایی که برای بتون ساخته میشود اغلب چوبی میباشد برای کارهای سریسازی از قالبهای فلزی نیز استفاده میشود قالبها و داربستهای زیر آن علاوه بر شکل دادن به بتون وزن آن را نیز تا زمان سخت شدن تحمل مینمایند بدین لحاظ اگر در اجرای آن دقت کافی نشود ممکن است در موقع بتونریزی واژگونه شده موجب خسارت شود در ساختمانهای بزرگ برای قالببندی نیز باید محاسبه انجام گرفته و نقشه اجرایی تهیه گردد ولی در ساختمانهای کوچک به علت کمی حجم بتون احتیاج به محاسبه و تهیه نقشه برای قالببندی و داربست آن ندارد شکل قطعات بتونی با اندازه آنها که باید ریخته شود باید بوسیله قالب تهیه شود تخته و چوبی که برای قالببندی مصرف میشود باید کاملاً خشک بوده و در برابر رطوبت تغییر شکل ندهد زیرا تغییر شکل قالب موجب تغییر شکل بتون گشته و در شکل تیرها و ستونها و همچنین ممانهای وارده بر آنها مؤثر میباشد در ایران معمولاً از تختهای که به نام چوب روسی معروف میباشد برای قالببندی استفاده مینمایند
فهرست مطالب
مقدمه
علل استفاده از ساختمانهای بتنی
ساختمانهای بتونی
مزایای ساختمانهای بتونی
قسمتهای مختلف ساختمانهای بتنی
مطالبی کلی در مورد اجرای ساختمانی بتنی
فولاد
بازدید زمین و پیادهکردن نقشه
پیکنی
پیهای نقطهای
پیهای نواری
پیهای عمومی
شمعکوبی
پیسازی
آرماتوربندی
خم کردن آرماتور
وصله کردن آرماتور
ستون
تیر
پله
سقف
آشنایی با سقفهای تیرچه و بلوک و قسمتهای تشکیل دهنده آنها
انواع تیرچههای پیشساخته
تیرچه با قالب سفالی
بلوکها
انبار کردن بلوکها
روش کلی ساخت سقفهای تیرچه و بلوک و کار گذاشتن تیرچهها
مراحل اجرای سقفهای تیرچه بلوک
کار گذاشتن تیرچهها
تأمین تکیهگاههای موقت
کار گذاشتن میلهگردهای شناژ رابط بین دو تیرچه برای ایجاد سوراخهای تأسیساتی
کار گذاشتن میلهگردهای شناژ جهت دیوارهای باربر
نصب بلوکها
کار گذاشتن میلهگردهای سقف کاذب
کار گذاشتن میلهگردهای کلاف
کارگذاشتن میلهگردهای حرارتی و توزیعکننده بار
کار گذاشتن میلهگردهای ممان منفی جهت اتصالات گیردار
قالببندیهای موردلزوم و بتنریزی نهایی
پرداخت بتن بعد از بتنریزی و روشهای انجام آن
لکههای سطح بتن
انواع سیمان پرتلند
نگهداری بتون
انواع بتون
ویبره کردن بتون
بتونریزی در هوای سرد و گرم
قالببندی
داربست
انواع قالب
قالببندی سقف
باز کردن قالب
قالبهای فلزی
فولاد
پیسازی
چگونه شبکه میلهگرد ستون را به ریشه وصل کنیم
حمل و نقل و انبار کردن تیرچه
دانلود گزارش کار آموزی ساختمانهای بتنی
دانلود گزارش کارآموزی ساختمان های بتنی پروژه کارآموزی معماری عمران گزارش کارورزی ساختمان های بتنی دانلود گزارش کار اموزی در ساختمانهای بتونی خرید کار ورزی ساختمان های بتنی کار اموزی ساختمان بتونی
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد
دانلود گزارش کارورزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو
این گزارش کار در رابطه با سیستم تعلیق خودرو میباشد که در آن در رابطه با سیستم تعلیق هدف از بهکارگیری سیستم تعلیق و اجزای آن و انواع فنرها و سیستمهای تعلیق جلو و عقب شرح میدهد و در ادامه در رابطه با سیستم فرمان و اجزای آن و همچنین تعمیر و نگهداری سیستمهای تعلیق و فرمان میپردازد و در پایان به عیبیابی سیستمهای تعلیق و فرمان میپردازد
فهرست مطالب
چکیده
فصل اول شرحی مختصر در مورد تاریخچه نمایندگی مجاز سایپا
فصل دوم بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز
فصل سوم سیستم تعلیق خودرو
هدف از به کارگیری سیستم تعلیق
اجزای سیستم تعلیق
انواع فنرهای خودرو
کمک فنر
هدف از بکارگیری کمکفنر
سیستمهای تعلیق عقب
سیستمهای تعلیق جلو
سیستم کنترل سواری الکترونیکی
سیستم فرمان
هدف از بهکارگیری سیستم فرمان
اجزای سیستم فرمان
اجزای سیستم فرمان هیدرولیکی
میزان فرمان، تعمیر و نگهداری سیستمهای تعلیق و فرمان
عیبیابی سیستمهای تعلیق و فرمان
مشکلات سیستمهای تعلیق و فرمان
سفتی فرمان
خلاصی اضافی فرمان
گیجی فرمان
کشیدن فرمان
در هنگام ترمز گرفتن فرمان به یک طرف کشیده میشود
زدن چرخ
پرش
در رفتن فرمان
برگشتپذیری ضعیف
قیژقیژکردن لاستیکها در هنگام پیچیدن
لاستیک سایی
کوبیدن سیستم تعلیق
نوسان اضافی در هنگام پیچیدن
شکستگی فنر
مناسب نبودن ارتفاع سیستم تعلیق
صدا و لرزش
کوبیدن
نشت روغن
بازدید اجزای سیستم تعلیق و فرمان
بازدید میلهبندی فرمان
وارسی جعبه فرمان
جعبه فرمان ساچمهای
جعبه فرمانارهای
وارسی بلبرینگهای چرخ
وارسی بلبرینگهای قابل تنظیم چرخ
وارسی بلبرینگهای غیر قابل تنظیم چرخ
بازدید سیبکها
سیبکهای دارای سایشنما
سیبکهای بیسایش نما
وارسی کمکها و کمک فنرها
تعمیر و نگهداری سیستم تعلیق و فرمان
تنظیم بلبرینگ چرخ
تعمیر جعبه فرمان
تعمیر کمک فنر
باز کردن اجزای کمک فنر
بازدید کمک فنر
جمع کردن کمک فنر
نصب کمک فنر
میزان کردن چرخ میزان فرمان
مبانی میزان کردن چرخ
بازدید پیش از میزان کردن چرخ
میزان کردن چهار چرخ
وارسی زوایای تنظیم چرخهای جلو
اندازهگیری کمبر
اندازهگیری کستر
اندازهگیری شیب محور فرمان
اندازهگیری شعاع گردش
اندازهگیری تباعد تقارب
تنظیم کستر و کمبر سیستم تعلیق کوتاه و بلند
تنظیم بالایی
تنظیم پیچ بادامکی
تنظیم میل طبق
تنظیم میل کمک
تنظیم کستر و کمبر سیستم تعلیق با کمک فنر
تنظیم تباعد تقارب
سنتر کردن فلکه فرمان
میزان کردن چرخ عقب
تنظیم کمبر چرخ عقب
تنظیم تباعد تقارب چرخ عقب
مشکلات پس از میزان کردن چرخ
منابع
فهرست اشکال
انواع فنرهای خودرو
سیبک
ساختمان یک جعبه فرمان اره ای هیدرولیکی
اجزای پیاده شده بلبرینگ چرخ جلو
دانلود گزارش کار آموزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو
دانلود گزارش کارآموزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو خرید گزارش کارورزی سیستم خودرو دانلود گزارش کار آموزی مکانیک پروژه کارورزی رشته مهندسی مکانیک گزارش کار ورزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو گزارش کارآموزی ECU و فرمان و سیستم تعلیق خودرو پژو در نمایندگی ایران خودرو
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد
دانلود گزارش کاراموزی بخش فرآبری داده های سازمان تامین اجتماعی
نظم اجتماعی از موضوعات مهم جامعه شناسی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است حال آنکه تا حداقلی از نظم وجود نداشته باشد نمیتوان از ماهیتی به نام جامعه سخن راند و اصولا هر گونه برداشتی از جامعه مسبوق به این پیش فرض است که حداقلی از نظم وجود دارد با وجود این بسیاری از جامعه شناسان بویژه آنهایی که سودای تغییر در سر داشته اند از کنار این مسئله به راحتی گذشته اند در صورتی که نه هر تغییر ذاتا مطلوب و پذیرفتنی است و نه هر نظمی ماهیتا نا مطلوب و قابل نقد بلکه می توان به لحاظ نظری نظم های متفاوتی را انتزاع کرد از سوی دیگر هر گونه تغییری طلب نظم مطلوب است بنابراین پرداختن به موضوع نظم اجتماعی چرایی و چگونگی محقق شدن آن عوامل تقویت کننده و تغییر دهنده نظم و از اهمیت بسیاری برخوردار است عوامل بسیاری در چگونگی نظم اجتماعی موثرند نظام اجتماعی متشکل از خورده نظامهای بسیاری است و هر یک از این خرده نظامها نقش تنظیمی یا اختلالی در نظم اجتماعی دارند یکی از این خرده نظامها نظام تامین اجتماعی است که من تصمیم گرفتم به دلیل نقش مهم آن در تنظیم زندگی افراد جامعه به آن وارد شده و آثار آن را در نظم اجتماعی در حد بسیار مختصر نشان دهم من در مدت کارآموزی در این سازمان جدا از آشنا شدن با ساختار سازمانهای دولتی و روابط کاری مرسوم بین کارمندان آنها تجربیات جدیدی در رابطه با سیستمهای شبکه و بانکهای اطلاعاتی بدست آوردم و همچنین فرصتی پیش آمد تا آموخته های قبلی خود را که بصورت تئوری خوانده بودم به طور عملی اجرا و به نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آگاهی پیدا کنم در زمینه سخت افزاری هم تجربیات جالبی بدست آوردم که در متن به آنها اشاره می کنم پایان سخن این که تحقیق تنها به بخش کوچکی از تلاش و زحمات افراد سخت کوش و متعهد این سازمان در تحقق اهداف کلی نظام اجتماعی اشاره شده که امیدوارم کمی ها و کاستی های این نوشته را به حساب گستردگی و وسعت کارها و وظایف این سازمان بگذارید
دانلود گزارش کارآموزی بخش فرابری داده های سازمان تامین اجتماعی
گزارش کارآموزی تامین اجتماعی بخش فرآبری داده ها
فهرست مطالب
چکیده
پیشگفتار
فصل اول معرفی سازمان تامین اجتماعی
نقش خرده نظام تامین اجتماعی در جامعه
تامین اجتماعی و فرایند شکل گیری آن
عوامل موثر بر ظهور نظام تامین اجتماعی
آثار مثبت تامین اجتماعی در جامعه
فصل دوم واحدهای اداره تامین اجتماعی شعبه نه
واحد نام نویسی و حسابهای انفرادی
واحد درآمد
واحد اجرائیات
واحد بازرسی
باجه دریافت
امور مالی
امور اداری
مستمری ها
امور بیمه شده گان
فصل سوم سایر فعالیتهای سازمان تامین اجتماعی
بیمه بافندگان قالی و قالیچه و گلیم و زیلو
بازنشستگی پیش از موعد در کارهای سخت و زیان آور
فصل چهارم بانک اطلاعاتی اداره تامین اجتماعی شعبه نه
توضیح در رابطه با بانک اطلاعاتی شعبه
دلایل استفاده از فاکس پرو
شرح محیط کاری فاکس پرو
فرمانهای آموخته شده در طول دوره
فصل پنجم شبکه داخلی شعبه
شرح شبکه داخلی شعبه
فرمانهای آموخته شده در طول دوره
فصل ششم فعالیتهای سخت افزاری
شرح فعالیتهای سخت افزاری
نحوه نصب کارت شبکه
فصل هفتم ضمائم و پیوستها و جداول
نگاهی گذرا بر عملکرد شعبه دو تهران
آمار بیمه شده گان
نمودار وضعیت پرونده های مطالباتی
واحد مستمری ها
واحد نام نویسی و حسابهای انفرادی
گزارش اجرایی عملیات مرحله سوم طرح سامان سوابق بیمه شده گان
در صد بیمه شده گان شناسایی شده و ناشناس
آمار شاخص های مهم عملیاتی شعبه دو تهران
آمار بیمه شده گان
آمار مستمری بگیران
آمار پرونده های مطالباتی
آمار واحد نام نویسی
آمار واحد اجرائیات
آمار واحد بازرسی
واحد امور بیمه شده گان
واحد امور اداری
واحد ساماندهی
مقایسه بدهی های وصول شده و نشده واحد اجرائیات
آمار تعداد بازرسی های انجام شده
چارت سازمانی
منابع
دانلود گزارش کارآموزی سازمان تامین اجتماعی بخش فرآبری داده ها
دانلود گزارش کارآموزی بخش فرابری داده های سازمان تامین اجتماعی خرید گزارش کار اموزی اداره تامین اجتماعی پروژه گزارش کارورزی سازمان تامین اجتماعی